Frakt & Retur


Våra produkter är 100% äkta, vilket kommer från direkt butik direkt. Det är direktförsäljning, så efter att ha mottagit din beställning och betalning skickar vi de flesta varor i lager. Vi använder en säker budtjänst för att säkerställa att din beställning når dig säkert och säkert. En signatur krävs alltid vid leverans, så du kan beställa med självförtroende.

Vår hemsida är ditt val för online shopping bekvämlighet från de varumärken du litar på. Vi erbjuder två fraktalternativ för internationella order. De flesta beställningar skulle skickas av USPS eller DHL, det är gratis och kommer att nå din hand om 7 till 9 arbetsdagar. Affärsdagar är måndag - fredag ​​exklusive helgdagar, och i mycket sällsynta fall när vi inte kan, kommer vi att meddela dig.

Vi försäkrade oss om att vi har betalat alla skatter och avgifter mm i förväg och du har också betalat tillräckligt med leveransavgift. Om expressföretag eller kundkontor behöver betala för dem igen, tror vi att de har gjort ett misstag. Så snälla betala för dem först för att få dina föremål, var god skicka oss ett mail med ett foto på fakturan för att berätta hur mycket du har betalat. Efter det kommer vi att återbetala dig samma betalning för att kompensera för din förlust.

Retur, Byte och Återbetalning:

Vi hoppas att du är nöjd med dina produkter. Om du inte är nöjd med ditt val kommer vi att erbjuda en omfattande retur- och utbytespolitik till dig. Innan du vill returnera varor, var vänlig meddela oss ditt ordernummer via e-post innan du skickar tillbaka något. Och vi kommer att ge dig mer information om hur du gör en retur eller utbyte, var ska du skicka din retur eller utbyte.

Om du är missnöjd med din beställning när du mottar dem kan du skicka ditt föremål tillbaka till oss, vi byter ut för dig eller kommer att bli återbetalad med avdrag för återbetalningsavgift inom 30 dagar från det ursprungliga leveransdatumet. Produkterna måste vara oanvända och i samma skick som du fick dem. Och var vänlig uppmärksam på att när du returnerar produkter inte på grund av kvalitetsproblem eller våra misstag är eventuella kostnader i samband med återlämnande av varor till dig ditt ansvar, inklusive kostnader för att skicka utbyte och vi skickar tillbaka artiklar till dig.

Tack för din förståelse och samarbete.

tillbaka